Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Blog İsmini Atıf Gadgetinde Link Olarak Kullanma

Blogger, Atıf Gagged eklentisinde blog ismini link bağlantısı olarak yapılandırıp kullanabilirsiniz. Blogger şablonunda daha önce hazır...

...
Blogger Atıf  Gadgetinde Link Olarak Kullan
Blogger, Atıf Gagged eklentisinde blog ismini link bağlantısı olarak yapılandırıp kullanabilirsiniz. Blogger şablonunda daha önce hazır olarak karşımıza çıkan Atıf Gadgeti, Blogger Gadget ekle sekmesine tıkladığınızda Atıf gadget’i olarak karşınıza çıkacaktır. Atıf gadget’ini kullanacağız ancak ; Atıf nedir ?
Atıf kelimesini tam olarak yazmak için Google aramalarda yaptığım arama sonucunda;
→ Yönetme, çevirme, ilişkili bulma, gönderme, atıf yapmak (veya atıfta bulunmak) gibi kelimelerden oluştuğunu gördüm. Anlatılanlar bana göre birşey ifade etmedi. Bu arada bir kelimeyi ararken o kadar çok reklam yönlendirmesi gördüm ki inanın web, çöplük haline dönmüş. Bende size benim düşündüğüm bir açıklamayı yazmayı uygun buldum. Hemen bir örnek ile aşağıda konuyu aydınlatalım.
Örneğimizi benim klasik olarak kullandığım adnanguney.blogspot.com blog’umdan veriyorum.

Örnek cümlemiz şu olsun :
Telif Hakkı © 2012 Adnan Guney.... Powered by Blogger.

Bu cümlede ne anlatılıyor :
Blogger içerik politikalarını kabul eden, Adnan Güney’in içeriklerine sahip olduğu ve yönettiği Blogdur.
Hemen cümlenin başında dikkat ederseniz “Telif Hakkı © 2012” yazısıda, bu blog’un 2012 yılında faaliyete geçdiği ve Telif haklarınca korunduğu/korunacağı anlamını taşımaktadır.
Herhalde yaptığım açıklama yerinde olmuştur. Eksikliklerim varsa lütfen tamamlayın.

Atıf Gadget’i nerede bulunur :
Blogger Atıf Gadget’i genel anlamda en alt kısımda (Footer) bulunur.
Blogger atıf gadget eklentisi
Atıf Gadget bağlantı linki nasıl yapılır :
Atıf gadget bağlantısı için bir metin dosyası açın ve aşağıda verdiğim kod içindeki kısımları kendi blog bilgilerinize göre değiştirin.
Atıf Kodumuz :
               | Blog URL’niz………………………..|  | Blog İsminiz |

<a href="http://adnanguney.blogspot.com">Adnan Guney….</a>


Atıf Gadget eklentisini blog’unuz da kullanma :
→ Blog kontrol paneline giriş yapın
Gadget ekle tıklayın
→ Sağ üstte sonraki sekmesine tıklayın 28. sıradaki gadget Atıf Gadget'inizdir.
Atıf Gadget’ini kullanmak istemezseniz kaldır seçeneği ile silebilirsiniz.
Çok fazla fonsiyonu olmayan ancak faydalı bir eklentidir.Kullanmanızı tavsiye ederim. şimdiden kolay gelsin diyorum. 
Sorun ve sorularınızı yorum sekmesinde belirtebilirsiniz.

2 yorum

  1. Yazınız için teşekkürler. Ben yazdıklarınızı uygulayarak atıf bölümümde düzenleme yaptım fakat Telif Hakkı © 2014 Kadrajdaki Yabancı. Simple şablonu. luoman tarafından tasarlanan şablon resimleri. Powered by Blogger. son bölümü kaldırmak istiyorum fakat html kodlarında bulamıyorum kaldırmam için ne yapmam gerekiyor? yardımcı olabilirseniz sevinirim. teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @GKn DedeoqLu:
      Merhaba, şablona girin, yerleşimdeki adı Atıf şablondaki adı Attribution1
      olarak geçer.Witget atla sekmesini açın.Attribution1 tıklayın ve true yazan yeri false olarak değiştirin ve şablonu kaydedin.Yerleşim sekmesinde atıf yazan gadgeti açın kaldır sekmesini göreceksiniz.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.