Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Organik Arama Sonuçları Yüksek Performans Semineri

Google organik arama sonuçlarında yüksek performans Semineri 18.09.2013 tarihinde YouTube sitesinde canlı videolu olarak Google Arama Kali...

...
Google Organik Arama Sonuçları
Google organik arama sonuçlarında yüksek performans Semineri 18.09.2013 tarihinde YouTube sitesinde canlı videolu olarak Google Arama Kalitesi Uzmanı +Murat Yatağan bey eşliğinde paylaşıldı. Seminerin tam olarak konusu, Google organik arama sonuçlarında yüksek performans sağlamanın püf noktaları ve Web sitenizi organik arama sonuçlarında üst sıralara nasıl taşıyabileceğinizin anlatımı ve tüm site yöneticilerinin bilmesi gereken konular hakkında bilgiler verildi.
Web Yönetici Araçları çalışan personelinin tanıtımına müteakip, Google Algoritmaları, site sağlığı, Spam, hatalı url’ler, site bağlantıları, Google gibi getirme konusunda aydınlatıcı bilgiler sunuldu. Google Arama Dünyası hakkında tanıtım yapılarak, Web Yönetici Araçlarının geçmişteki ve günümüzdeki istatiksel grafik durum raporu izah edildi.
Google Drive dökümanları ile hazırlanan forumdaki sorular cevaplandı, istekler not alındı.

Youtube canlı video sunumundan sonra, soru ve cevaplar kısmına geçildiğinde forum katılımcılarının az olması dikkat çekiciydi.Birçok site yöneticisinin farklı site forumlarında arayış içerisinde sordukları soruları okuduğumda bu seminerde neden yoklar diye düşündüm. Demek ki hepsinin Google yönetiminden fazlası ile haberi var ve gerek duymadıkları veya bilgileri olmadıkları için katılım sağlamadıkları kararına vardım.

Web sitenizi organik arama sonuçlarında üst sıralara nasıl taşıyabileceğinizi merak ediyorsanız bu seminerleri kaçırmayın! Toplantı Inside AdWords ismi ile yapılmakta. Bu isim sizi yanıltmasın. Bir sonraki toplantılardan haberdar olabilmek, detaylar ve kayıt için Inside AdWords Blog'unu ziyaret edebilirsiniz. Giriş yaptığınız blogdan kayıt işlemlerinizi bitirdiğinizde, Gmail hesabınıza bilgi gelmesini sağlayarak bir sonraki toplantılara katılabilirsiniz. Ancak ne yalan söylim benim bunun gibi bir dinamik blog'um olsaydı web den herhalde silerdim. Blogger'a ne kadar önem verildiğinin bir göstergesi olarak inanın çok ayıpladım. Dinamik blogger ve iletişim bilgileri bu kadar basit bir duyuru aracı olamazdı. Diyecek başka söz bulamıyorum.
Toplantının YouTube videosunu aşağıda veriyorum. İş dolayısı ile toplantıya katılamadığınızda YouTube ile giriş yaparak video’u izleyebilir veya bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Arama Motoru Optimizasyonu


Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.