Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 7 için Yeni Internet Explorer 11

Microsoft'un son sürüm tarayıcısı Internet Explorer 11’i artık Windows 7 işletim sistemlerinde kullanılabileceksiniz. Yakın zamana kad...

...
Internet Explorer 11 Windows 7 için yeni sürümünü çıkardı
Microsoft'un son sürüm tarayıcısı Internet Explorer 11’i artık Windows 7 işletim sistemlerinde kullanılabileceksiniz. Yakın zamana kadar Windows 8 ve üstü işletim sistemlerinde çalışmakta olan Internet Explorer 11 tarayıcıyı gelişmiş windows işletim sistemlerinde kullanmak mümkün. Kısa süre önce Internet Explorer 10 tarayıcıyı sürümünü devreye almıştı. Ancak bu sürümde de bazı eksikler olduğunu söyleyebilirim.Internet Explorer 11 araçlar sekmesinde performans sekmesine tıkladığınızda çıkan sayaçdan ne kadar bellek ve Cpu kulandığınızı ölçebilirsiniz.
Internet Explorer 11 Araçlar Performans gösterge çerçevesi
Çok kısa zamanda tarayıcı devlerinin daha da devleşeceği kesin. Internet Explorer 10 tarayıcıyı pek kararlı görmemiştim. Ancak Internet Explorer 11 yeni tarayıcıyının hız konusunda bayağı ikdağılı olduğu şu anda söyleyebilirim.Yeni sürümde 95 dil desteği verileceği belirtiliyor. Internet Explorer 11'i bilgisayarınıza yükleyebilmeniz için sahip olmanız gereken sistem bilgisi :
Service Pack 1 yüklü, Windows 7 işletim
İşlemci: 1 gigahertz ( GHz ) 32 bit ( x86 ) veya 64 bit ( x64 ) işlemci
RAM: 512 MB RAM
Sabit disk alanı: 70 MB ( 32 bit ) veya 120 MB ( 64 bit )
Görüntü: Super VGA ( 800 x 600 ) veya daha yüksek çözünürlüklü 256 renkli monitör
Internet erişimi
Internet Explorer 11’i kurabilmeniz için orjinal sürüm kullanmanız gerektiğini ve kurulum aşamasında yazılım lisans koşullarını kabul etmeniz gerektiğini hatırlatmakta fayda görüyorum. Tüm yazılım lisans koşulları için hazırsanız,
Internet Explorer 11’i burdan indirebilirsiniz.



Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.