Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Eposta Takibi Submit İsmini Türkçe Yap

Feedburner hizmeti olan Follow by Email blog okuyucu takip gadgeti üzerinde yazılı olan Submit ismi Türkçe Gönder olarak nasıl değiştiril...

...
Submit adının değişimi nasıl yapılır
Feedburner hizmeti olan Follow by Email blog okuyucu takip gadgeti üzerinde yazılı olan Submit ismi Türkçe Gönder olarak nasıl değiştirilir. Blog gadgetlerimiz arasında bulunan “Follow by Email” E-Posta ile takip et başlık yazısını elle değiştirebiliyoruz. Gönder anlamına gelen “Submit” ismini ise blog şablon kodları içinde bularak değiştirme imkanına sahibiz. Bu işin sırrı ne derseniz biraz yabancı dil bilmek yeterli olabiliyor. Biraz yabancı dil ve kod bilgisi ile blog içinde gördüğünüz tüm isimleri yerlerini tam tespit ederek sizde değiştirebilirsiniz.
E-Posta ile takip et Submit ismini Gönder olarak nasıl değiştireceksiniz;
1. Blogger kumanda paneline giriş yapın.
2. Şablon HTML’yi düzenle ile şablonu açın.
3. Ctrl+F klavye kısa yolu ile aramayı açın ve Submit yazarak aratın.
4. Submit isminde birkaç tane kelime bulacaktır. Siz şu kodu bulacaksınız. “Value” değer anlamına gelen kodun yanındaki Submit ismini Gönder olarak yazın ve blog’u kaydederek yeni sekmede önizleme yapdığınızda submit isminin değiştiğini göreceksiniz.

Gönder
NOT: Şablon kodunuzda, Gönder ismi çerçeve içine alınarak resimde belirtilmiştir inceleyerek blog’unuza uygulayın. Submit ismini Gönder ile değiştikten sonraki gadget görüntümüzü aşağıda inceleyelim.
Submit isminin değiştirilmesi
Ayrıca Blogger Özel şablonları özelleştirme ile ilgili konuları blog menü başlığında ki, Tema tasarım sekmesine tıklayarak da ulaşabilirsiniz.

17 yorum

  1. Hocam merhabalar, benim küçük bir sorum var yardımcı olursanız sevinirim. Blogspot sayfasındaki gönderen "adım ve soyadım" çıkıyor ben adım soyadım çıksın istemiyorum sadece belirlediğim bir rumuz mesela "abc" çıksın istiyorum ne yapmam lazım. Bu konuda yeniyim cahilliğimi mazur görün. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kamil Gürel ASLAN:
      Bey merhaba, Rica ederim öğrenmek bilgi edinmek cahillik değil erdemliktir.Kendinizi böyle görmeyin lütfen.Blogger gönderen ismini Yazarlık, Google Plus profilinden alır.Bu ismi değişemezsiniz.Ancak Blog kumanda panelinde kayıtlar gadgetinde Gönderen yanındaki tik kaldırın blogda çıkmaz.Teşekkürler.

      Sil
  2. Hocam öncelikle ilginiz ve bilginiz için teşekkür ederim. Saatler süren çabam sonucunda kendim deneyerek keşfettim. Blogger kontrol paneli ayarlar ve beşinci madde şu an adı değişti "goole+ bağlan" yazıyor benim sayfamda orada sanırım "bloğu tasarıya dönüştür" gibi bir şey yazması lazım adımları takip edince rumuz kullanma ve hatta rumuz göründüğü halde tıklanmama seçeneği de mevcut.İlginiz ve cevabınız için çok teşekkür ediyorum. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. Dediğiniz yöntem ve ayrıca html düzenleme (nette ki açıklamalar) ile olmadı. Sanırım ben yapamadım. Ama yukarıdaki yöntem kesin çözüm oldu. İlginiz için tekrar teşekkür ediyorum. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kgaslan :
      Bende teşekkür ederim.Sorun devam ederse bilgi verirseniz sevinirim.Görüşmek üzere.

      Sil
  4. Hocam iyi geceler, sizi yine rahatsız ediyorum. Sayfa sonundaki "Ana Sayfa" yazısını veya butonunu silmek veya buna bir bağlantı vererek başka bir bloga yönlendirmek mümkün mü? Film paylaşım sitesi ve buna ek olarak 4 blog daha açtım, dublaj filmler, altyazılı,yerli ve linkler hepsine ayrı ayrı birer blog. Bu yüzden sordum bunların ana sayfa sonunda yazan yeri yönlendirmeyi, üstteki "ana sayfa" yazısını yönlendirebiliyorum ama alttakini bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kgaslan:
      Merhaba; Rica ederim rahatsız olmam her zaman rahatlıkla soru sorabilirsiniz.Normal blogger şablonlarda data olarak alınan ana sayfa yazısı özel şablonlarda bağlantı linki olarak yapılıyor.Yani sayfa baplantısı özel temada çalışmıyor.Üst alt veya herhangi bir yer hiç far etmiyor.Kodlar içinden veya gadgetlerden değişebiliyor.Konuyu tam anlayabilmem için bir resimde belirtirseniz ve hangi blog temasında kullandığınızı bana bildirirseniz Kodların olduğu yeri size söyleyebilirim.Genelde bu kodlar en alt kısımda bulunur.2760 şablon sıralaması kısımlarındadır.Bilgileri verin size doğru yeri söylemeye çalişim.

      Sil
  5. Hocam özür dileyerek diğer bir konu, dört blog açarak biraz saçmalık mı yapmışım. Sonradan fark ettim ki sayfalar açarak da bloğu oluşturmak mümkün. Hocam bu konuyla ilgili önerileriniz yorumunuz nedir? Teşekkür ederim. Saygılarımla..



    ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kgaslan:
      Rica ederim 100 blog da açabilirsiniz.Ancak bunlar içinde en fazla 2 blogla uğraşabilirsiniz.Evet sayfalar ve etiketleri farklı biçimölerde farklı konularda kullanabilirsiniz.Diğerlerinide test blogu olarak kullanın.Örnek bir blog dinamik bir blogda klasik kullanabilirsiniz.

      Sil
  6. Hocam, kullandığım tema blogspot un basit teması. http://imageshack.com/a/img834/4076/h5fb.png Burada ki "ana sayfa" yazısını başka bloğa yönlendirebiliyorum.
    http://imageshack.com/a/img138/5324/wgo1.png Sorun bu resimdeki sayfa sonunda ki "ana sayfa" yazısı bunu başaramadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kgaslan:
      Her iki resimde gösterdiğiniz yönlendirmeyi kesinlikle yapmanızı tavsiye etmem.Ana sayfa yazan yere tıklayan okuyucu farklı bir siteye giderse ve bootlar bunu çok iyi anlarlar.Google dan ceza alırsınız.İçerik yönergelerine aykırı bir durumdur bu.İlerleyen zaman içinde Adsense reklamı almanızı bile engellemiş olursunuz.Bir sayfa yönlendirmesi yapacaksanız kesin sayfanın gideceği adres ismi ve linki uyumlu olmalıdır.Kendinizi spam durumuna düşürür, hatta bloglarınız bile iptal olabilir hesabınızın kapanması dahi söz konusu olabilir.Dizi filim vs gibi yazılar da tehlikeli olduğunu hatırlatmak isterim.Birçoğu telif hakları içerir.Bu konuyu başarmamanız iyi olmuş zaten.

      Sil
  7. Hocam farklı bir site derken orasını anlayamadım.Benim ilk blogum "A" ikinci blog tr dublajlı filmler, 3.blog altyazılı 4.blog yerli filmler ve 5.blog filmlinkleri var. 2,3,4,5 nolu blogların üstteki ana sayfa ayarlarından bağlantı vererek ana sayfalar tıklandığında (A bloğuna) yönlendirme yaptım. Demek istediğiniz bu yaptıklarımın yanlış olduğu mu ? Blogdan bloğa yönlendirme anladığım kadarıyla sorun teşkil ediyor ama hepsini tek mail ile yönetebiliyorum ! Yine de öneri ve yorumunuz aynı mı? Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kgaslan:
      Merhaba, her blog URL'sinin benzersiz bir çalışma sergilendiğini düşünürsek, farklı bloglara yapacağınız yönlendirmelerin sizinde olsa okuyucunun gitmek istediği blog içindeki ana sayfa yerine diğer bloga yönlendirilmesi farklı bir bağlantı olarak algılanır.Bootlar bizim blog olduğunu anlamazlar.Onlar URL takip eder ve bu bilgileri analiz ederek raporlarlar.Şöyle düşünün.Herhangi bir sitedesiniz bir yazı okudunuz ve tekrar ana sayfaya dönmek istediniz.Ancak ana sayfa sekmesine tıkladığınızda kendinizi farklı bir istede buldunuz.Ne düşünürdünüz?Benim fikrimi sorarsanız bi sn bile durmam ve siteden ayrılırdım.Google hesap bilgileriniz ile blog yönetmek farklı bir durumdur.Blogda yapacağınız bir yanlış uygulama sadece blog'un kapanması demektir.Hesabınız devam eder.Önerim geçerliliğini korumakta ve böyle bir uygulamaya girmeme yönündedir.Emek veriyorsunuz.Bir yerlere geldiğinizi düşünün.Birçok da yazı yazdınız.Birkaç küçük hata yüzünden neden blogunuz etkilensin ki? Bugün için değil ancak ilerleyen zaman içinde hataya düşmemeniz için sadece bir uyarı.tabi karar sizin.İlerleyen zaman içinde yazdıklarımı daha iyi değerlendireceğinize eminim.Teşekkür ederim.

      Sil
  8. Hocam ilginiz ve değerli bilgilerinizle beni aydınlattığınız için çok çok teşekkür ediyorum. Saygılarımla, iyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kgaslan:
      Bey size faydalı olabildi isem çok mutlu olduğumu ifade edebilirim.Teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim.İyi geceler.

      Sil
  9. Merhabalar. Yaklaşık 2 aydır Blogger okuma listesinde takipçilerime yazılarım görünmüyor. Yani Kumanda panelinde yayınlarım yayınlanmıyor. Bunun için ne yapabilirim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Grumpy.Witch;
      Merhaba, aşağıda verdiğim linkteki yazıyı okuyup, Blogger FeedBurner ayarlarınızı kontrol edin lütfen.Büyük ihtimalle xml dosya sınırını aştınız bu nedenle okuma kısmında yazılarınız çıkmıyor olması kuvvetli ihtimal arasında yer almakta.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2013/12/feedburner-576k-besleme-hatasn-duzelt.html

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.