Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Sitenize Pinterest Widgeti Ekleyin

Pintest sitesinden yeni bir Widget eklentisi ! Sitenize Pinterest Widgeti ekleyerek okuyucularınıza hoş dakikalar yaşatın. Pinterest yay...

...
Pinterest widget eklentisi
Pintest sitesinden yeni bir Widget eklentisi ! Sitenize Pinterest Widgeti ekleyerek okuyucularınıza hoş dakikalar yaşatın. Pinterest yayın resimlerinizden oluşan bu widget’i blog gadgetleriniz arasına almak isteyeceğinize eminim. Tasarım ve görselliği göze çok hoş gürülen bu witget’in özellikleri incelediğimizde. Widget üzerinde 6 resim mevcut.Okuyucunuz herhangi bir resim üzerine tıkladığında, yeni pencere açılıyor ve Pinterest board’ına yani tahtasına gönderebiliyor. See on Pinterest yazısına tıkladığında yeni bir sekmede pano içindesiniz.
Blog İp ucu : Beğendiğiniz herhangi bir blog’un yazısını kendi pin panonuzda yeni kategori başlıklı bir dizin panosu oluşturarak toplayabilirsiniz.

Pinterest Widgeti oluşturmak için yapılacak işlemler :

1. Pinterest sitesine giriş yapın.
2. Pinterest sitesine üye değilseniz buradan ilgili yazıyı okuyarak üye olabilir bir başlangıç yapabilirsiniz.
3. Sağ üst kısımda bulunan kımızı sekmeye tıklayın “profil ve pinlerin sekmesine tıklayın.
4. Panonuz açılacaktır. Profil çerçevenizde <> şu kod işararetine tıklayın.
5. Açılan penceredeki kodu kopyalayın.
6. Blog > gadget ekle> Html/JavaScript gadget’inize kodu ekleyin ve blogu kaydedin.
7. Pinterest widget yapılandırmaması için giriş linki.
Artık havalı bir gadgetiniz mevcut. Yazıyı beğendi iseniz paylaşın.
Pinterest hakkındaki yazıları okuyup ilgili vidoları izlemek için “Pinterest” etiketine tıklayın.

20 yorum

  1. Tekrar merhaba Adnan Bey, yine bir soru sormam lazım müsaadenizle: Mobil şablonumu sizin blogda olduğu yapmak istiyorum. Hani bloğunuzun mobil görünümünde "Ana Sayfa" ile başlayan bir "açılır menü" var ya. Kendi başıma biraz uğraştım; ama bir türlü yapamadım maalesef. Mobil şablondaki "açılır menü" için yardımcı olur musunuz? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Meltem Nesim
      Ganım merhaba, lütfen her zaman soru sorabilirsiniz.Sziler gibi değerli arkadaşlar her zaman zaman kısıtlaması olmadan soru sorabilir.Herhalde şablondaki mobil telefondan bahsettiniz.Eğer yanlış anlamadı isem şablon > mobil > varsayılan ayarlar olarak işaretli.Tabi açılır menü kelimesi bu yazdığımı herhalde çürüttü.Acaba klasik blog da açılan menü kategorilerimi dediniz.Wordpres de de var bu uygulama.Soru Wordpress için mi ? Blogger için mi? Ben her ikisi içinde size link verim.Yanlış algıladı isem lütfen düzeltin.
      Wordpress açılır menü için :
      http://guney59.blogspot.com/2013/08/wordpress-blog-aclr-menu-baglants.html
      Blogger açılır menü için :
      http://guney59.blogspot.com/2013/10/blogger-aclr-menu-olusturma.html
      Tekrar görüşmek üzere teşekkür ederim.

      Sil
    2. Birde Dinamik blog sidebar açılır menü için link verim size.
      http://guney59.blogspot.com/2011/12/blogger-dinamik-goruntude-kategori.html

      Sil
    3. Hocam, temel sorunum şu cümlede ifadesini buluyor. "Eğer yanlış anlamadı isem şablon > mobil > varsayılan ayarlar olarak işaretli."

      Dediğiniz gibi şablon > mobil > varsayılan işaretli. Ancak cep telefonuyla birçok siteye (blogger blog) girdiğimde yukarıda bir sekme var. Bu sekme (açılır menü) tıklandığında aşağıya doğru birkaç menü açılıyor. Mesela Rıdvan Bey'in bloğunda o menüye tıklayınca üç sayfa açılıyor. "Ana sayfa-arşiv-iletişim" şeklinde. Mobil cihazlarla bloğa girince açılıyor bu menü.

      Not: Şimdi bir daha baktım da sizin blogda yokmuş bu özellik.

      Sil
    4. Merhaba Meltem hanım.Haklısınız.Dinamik blog da böyle bir açılır sayfa yok.Açılır olarak bakmadım hiç.Rıdvan Bey'in sitesi klasik blog.Beraber tamamladık açılır menüyü.Mobilde bu görülebilir.Sizin WP blog da görülür.Dinamik bloglarda açılır uygulama olmadığından görülmez.Wp sitenizde açılır menü yapabilirsiniz.Debemediniz herhalde?

      Sil
    5. Anladım Hocam, dinamik blogda böyle bir seçenek olmadığını bilmiyordum. Çok önemli değil zaten. Olsaydı daha iyi olurdu, diye düşünmüştüm. Dinamik bloğun avantajlarını düşününce bu dezavantajlar çok da önemli görünmüyor. Wordpress için daha sonra yapmayı düşünüyorum. Söylediğiniz için teşekkür ederim.

      Wordpress konusunda ilerde sizden çok şey öğreneceğim inşallah. Şimdilik başka planlarım var. Tekrar teşekkür ederim, sağlıcakla...

      Sil
    6. Evet maalesef yok.WP çalışmalarına başladığınızda her zaman beklerim.Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Adnan bey ben şimdi pinterest'i ekledim kaydettim ve sayfamı yenilediğimde sayfam çıkmıyor ve sadece kodlar çıkıyor, neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodlarda yada başka bir şey var.Ben şimdi size farklı bir kod vereceğim.bana ID nosunu email gönderin veya chat de bana yazın.

      Sil
    2. Sevda hanım Pinterest kodunu ekledikten sonra nasıl diye diğer sekmeyle bakmayın.Baktığınızda kod bozuluyor.Kodu ekledikten sonra direk kaydedin.

      Sil
    3. Şimdi ekledim, görüntü çok daha süper oldu, teşekkür ederim, emeğinize sağlık

      Sil
    4. Şimdi gördüm evet çok güzel oldu.Aslında bu uygulamaya geniş yer verirseniz işinize çok lazım olacaktır.Bende teşekkür ederim.

      Sil
    5. Hocam, Web Yönetici Araçları'nda benim siteme webbul .net'ten 59 adet backlink var. Bunu SEO yaptırdığım elemanlar da yapmamışlar ben de yapmadım. Bu, ciddi bir zarar verir mi siteme? Zarar verecekse bunu kaldırmam (en azından engellemem) için ne yapmam lazım. Bu konuda bir yazınız vardı sanki; ama bulamadım. Teşekkürler...

      Sil
    6. Merhaba Meltem hanım,Size bağlantı veren hangi link olursa olsun, tarayıcınızda Aexa varsa site değerinden sitenin önemine bakın.İlgili bağlantıya tıkladıüınızda sizi yönlendiren yanlış siteler olabilir.Reklam amaçlı olabilir.Farklı sitelere yönlendirebir.Hatalı bir uygulama olduğuna kanat getirirseniz.Web araçlarında önbelekten sonradan dizinden kaldırabilirsiniz.Web araçları ile ilgili bir konu aradığınızda arama kutusuna hatalı URL yazın enterlemden bakleyin.Size öneriler verecektir.Sizde bu tür arama ile sitenizde diğer konuları bulabilirsiniz.Altta show all yazısına tıkladığınızda sidebarda diğer yazılar çıkar.Sizin için kullanım kolaylığı sağlar.Ayrıca bir link veriyorum aşağıda.Teşekkür ederim.Görüşmek üzere.
      http://guney59.blogspot.com/2013/12/hatal-url-ve-url-kaldrmay-anlama.html

      Sil
    7. Teşekkürler hocam, inceliyorum.

      Sil
    8. Rica ederim Meltem hanım bende teşekkür ederim.Bloglarımıza bağlantı veren her backling sağlıklı olmayabilir.Dikkat edip arada kontrol etmek lazım.Aralarında kötü olanlarıda ayıklamak gerekiyor.Dizinden kaldırma işinde dikkatli yapın lütfen.yanlışlıkla blog yazınızı dizinden kaldırmayın sakın.Kolay gelsin.

      Sil
  3. Adnan bey Pinterest' i sayenizde ekledim. Nereden yapılıyor diye düşünüp duruyordum..Hayırlısıyla bir de şu blog ayarlarımı en kısa zamanda yapabilirsem..Vakitsizlikten ve de neyi nereden yapacaktım diye düşünmekten öteler oldum her şeyi. Şu bir gerçek insan bilmediği konuda soru sormayı da bilemiyor. Öğrendikçe sorular da tabi ki değişiyor bilinçli sorular gelmeye başlıyor. Tekrar teşekkürler.Sevim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @se ya
      Merhaba,Blogda çok güzel görünüyor.Blog ayarlarınızı sırası ile yapabilirsiniz.Şunları önce uygulayın.
      Blog yazı atlama yada yazı kesme dediğimiz uygulama için şu linki okuyun lütfen.
      http://guney59.blogspot.com.tr/2012/10/bloggerda-yaznn-devam-nasl-yaplr.html
      Blog hızından faydalanmak için mükerrer olan alt kısımdaki püpüler yazıyı kaldırın.Bumerang sizde mi eklediniz.Bu size fayda sağlamaz.Okuyucu getirdiğini düşündüğünüz bu gadget ile tam tersi Google sıralamadan düşersiniz.Sosyal paylaşımlardan gelen okuyucu backling vermez.Verir gibi görülür sadece.Sorun değil yavaş yavaş konuları anladıkca sizde ğişecek daha makul sorular soracak veya araştırma yapacaksınız zaten.Görüşmek üzere.

      Sil
  4. Teşekkürler Adnan Bey..Paylaştığınız bilgiler sayesinde bloglarım çok güzel oldu..Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Nalan Atlay
      Hanım merhaba, sizde sağolun birimizin mutluluğu tüm blogcu arkadaşların sevinci demektir.Teşekkür ederim.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.