Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Wix Com Sitesi de artık Türkçe

HTML5 kod yapılandırması ile çalışan Wix.com sitesi de artık Türkçe yayına başladı. Pinterest , Dısqus , gibi sitelerin dillerini Türkçe y...

...

HTML5 kod yapılandırması ile çalışan Wix.com sitesi de artık Türkçe yayına başladı. Pinterest , Dısqus , gibi sitelerin dillerini Türkçe yapması üzerine, Türkiye de yaşayan birçok blog kullanıcısı artık HTML5 formatındaki blogları rahatca kullanabilecekler.Pinterest site dilininTürkçe olması için blogumda 3 yazı yazmıştım.

15 Aralık 2013 tarih ve Türkiye saati ile 19:49, Pinterest Dünya Haritasında Türkiye Yok Mu ? Yazının 2 gün sonraki sonucu, 17 Aralık 2013 tarih ve Türkiye saati ile gece 02:42, Pinterest Site Ayarlarında Türkiye Artık Var şeklinde devam etmiştim. Evet Türkiye Ülke olarak artık Pinterest sitesine eklenmişti. Benim için çok büyük bir sevinç olmuştu. Ancak bu sevincimi birkaç arkadaşımdan başka anlayabileni de göremedim. 

Bu durum konulara ne kadar duyarlı olduğumuzu gösteriyordu. Oysa büyük gazeteler haberi hiçbir katgı sağlamadan spot manşetten yayınladı. Bu konuyu fazla irdelemeyeceğim.Çünki artık herkes aynaya bakmasını bilmeli ve gerçek yüzünü görmeli. 

Diğer büyük sevincim ise, çok uzun süre geçemden gelen e-mailim de gördüm. Pinterest Ülkemizi (Türkiye) eklemekle kalmadı, Ülke dilimizi de devreye soktu ve bunu bir mailinle tarafıma iletti.Gelen e-mail Pinterest Türkçe Yayınına Başladı şeklindeydi. Bu konuyuda sizlere Türkiye saati ile gündüz, 19 Aralık 2013 tarih ve gündüz 15:44 sularında yazarak aktardım. 

Yazımdaki tepkileri incelediğimde yine aynı kişiler ve sevgi paylaşımı ile karşılaştım. Acı ve üzücü sözlerle içinizi karartmak istemiyorum. Ancak bu tarihten sonra insanlara bakış ve davranış tarzımı değiştirdim. “Ne verirsen onu alırsın” Web karşılığı Word Wide Web olarak insanları görmeye başladım.Neyse bu düşünceler artık bana ait ve kimseyi bağlamadığına göre, kimseninde bir kaybı yok demektir.
Wix.com Artık Türkçe ve HTML5 formatında, aynı Blogspot gibi subdomain olarak yazarlarını bekliyor.Kaynak e-postam, 06 Ocak 2014, Türkiye saati 11:28 ile ilgili bilgiler. Pinterest ve Wix site yöneticilerine almış oldukları kararlardan dolayı birkez daha teşekkür ederim. Çok yakın zamanda Wix com sitem ve site yapılandırması hakkında arzu eden yeni yazılarımı okuyabilir.

2 yorum

  1. Hocam ıyı aksamlar rahatsız edıyorum.. bırsey sormak ıstıyorum.. ben de dısqus yorum eklentısı kullanmya başlamıstım.. ancak daha az once bır okuyucumun uyarısı ıle farkettıgım bır sorunum var.. dısqusa uye olmayanlar yorum yazmaya calısırken ılk asamada uyelık ıstıyor bılıyosunuz ya, sızın yorum kısmınızda zıyaretcı olarak yorum yazmak ıstıyorum kutusu mevcut ben de bu olmadıgı ıcın kımse ugrasmak ıstemıyo dogal olarak ve ben bunu koymasını bılmıyorum nasıl yerlstırebılırım bu kutucugu ?? teşekr ederım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Çerezlerimden Ezgiler;
      Merhaba, Rica ederim neden rahatsız olim. Her zaman rahatlıkla soru sorabilirsiniz lütfen çekinmeyin.Disqus sizde zaten aktif durumda.Yorum yazmak için sizinde bildiğiniz gibi üyelik istiyor.Buda çok doğal.Spam konusunu biliyorsunuz.Ben Disqus'u Tumblr sitesinde kullanıyorum.Ziyaretci olarak yorum yazmak derken anlayamadım.bana soruyu sorduğunuz yerin resim linkini gönderir misiniz.Sitenizde benim kullandığımla aynı özelliklerde sizde de mevcut.Soruyu tam anlayamadım kusura bakmayın lütfen. Tam bir bilgi ile elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım tabi.

      Sil

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.