Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 10 Ücretsiz İşletim Sistem Dağıtımı Başladı

Microsof’un Windows 10 işletim sistemi, Windows kullanıcılarına ücretsiz dağıtımı başladı. Microsof’un Windows 10 işletim sistemini ücre...

...
Microsof’un Windows 10 işletim sistemi, Windows kullanıcılarına ücretsiz dağıtımı başladı. Microsof’un Windows 10 işletim sistemini ücretsiz dağıtacağı haberini 21 Mart 2015 tarihli yazımda belirtmiştim. Haberin özetinde Microsof’un resmi sitesinde e-posta bilgilerinizi girmeniz ve beklemenizin yeterli olacağı yazılıydı. Yazımı okuyarak takip edip, e-posta bilgilerini gönderenlere büyük bir ihtimal ile Windows 10 işletim sistemi almalarını mesaj olarak bildirmiş olmalılar. 01 Haziran 2015 tarih ve saat 14,30’da bilgisayarımı açtığımda Windows 7 başlat çubuğu, saat’in olduğu yerde “ Windows 10’u Alın “ mesajını ve Windows 10 resmi sembolü gördüm. 
Microsof’un Windows 10 işletim sistemini kurmadan önce sizlerle paylaşmak istedim. Yazımı büyük bir heyecan ile bitirir bitirmez yeni işletim sistemi olan Windows 10’a yükselteceğim. Aynı heyecan duyguları ile yeni işletim sisteminin nasıl birşey olduğunu inanın bende sabırsızlıkla bekliyorum. Yazımın yayımından sonra kurulum aşamalarına geçip son sonuçlarıda sizler ile paylaşacağım. Umarın beklediğim performansı görür ve hissederim.

Bulunduğum mahalde büyük bir yol çalışması yapılması nedeni ile zaman zaman internet servisim kesilmekte olduğundan 14,30 da başladığım bu yazıyı şu anda yani 16,20 gibi herhalde yayınlama şansını yakalayabileceğim. Microsof’un yeni Windows 10 işletim sistemi kurulum aşamalarının bitiminde yeni olan konularda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.