Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Rufus 2.3 USB Bellek Önyüklenebilir Format Aracı

Bilgisayar işletim sistemi arıza veya çökmele r için geliştirilmiş, önyüklenebilir ( bootable ) USB bellek oluşturmanızı, USB belleğini...

...
Rufus USB Bellek Önyükleme Format  Aracı
Bilgisayar işletim sistemi arıza veya çökmeler için geliştirilmiş, önyüklenebilir (bootable) USB bellek oluşturmanızı, USB belleğinizi şekillendirmenizi, format atmanızı sağlayan ücretsiz ve kurulum gerektirmeyen program aracı Rufus. DVD sürücüsü olmayan bilgisayar veya masa üstü bilgisayarlar da oluşan windows işletim sistemi hatalarına karşı sisteminizi yeniden kurmanıza yarayan kendi küçük işlevi büyük Rufus, önyüklenebilir (bootable) USB bellek, oluşturmanıza yardımcı olabilecek bir yazılım. Bilgisayarınızı açamadığınızda ya da işletim sistemi olmayan bir bilgisayarı kullanmak istediğinizde bu program ile oluşturulmuş bir USB bellek size yardımcı olacaktır. Hemde ücretsiz olması sanıyorum birçok kişinin ilgisini çekecektir.

Özellikle şu yerlerde kullanışlı olabilir:

Önyüklemeli ISO'lardan (Windows, Linux, UEFI, vb.) USB yükleme medyası oluşturmanız gerektiğinde İşletim sistemi yüklü olmayan bir sistemde çalışmanız gerektiğinde
DOS üzerinden BIOS ya da diğer firmware yüklemelerine ihtiyaç duyduğunuzda Düşük seviyeli bir araç çalıştırmak istediğinizde 

Rufus Önyükleme programını nasıl kullanacaksınız :

1. Aşağıda verilen küçük resimlerin altında bulunan bağlantı linkini açtığınızda büyük boy resimlere ulaşacaksınız.
2. Resimlerin yan tarafında bulunan açıklamaları takip ederek hemen kurulum işlemine başlayabilirsiniz.
3. Emeğe saygımın sonsuz olması nedeni ile Rufus sitesine bağlantıdan giriş yaparak ;
Son güncelleme : 28.08.2015 RUFUS 2.3 sürümü indirin.
4. İSO dosyanız hazır ise, Rufus programını çalıştırın ve resim üzerinde yazılı yönergeleri takip ederek temiz bir Önyükleme medyası oluşturarak kuruluma başlayın.
İşletim Sistemi: Win8/Win7/Vista/WinXP/Win8.1 Rufus Github linki.
Rufus Önyükleme resimleri :
Rufus Önyükleme medya resmi 1 :
Rufus Önyükleme medya resmi 2 :
Yukarıda verilen her iki resmi büyük boy görmek için Google Drive Paylaşım Linki

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.