Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows Ürün Anahtarı-Product Key Nasıl Bulunur

Microsoft Windows işletim sistemi, kurulum öncesi ve kurulum sonrası her türlü hatalara karşı Everest Ultimate program yardımı ile işletim...

...
Microsoft Windows işletim sistemi, kurulum öncesi ve kurulum sonrası her türlü hatalara karşı Everest Ultimate program yardımı ile işletim sisteminizin Ürün anahtarını (Product Key) bulup gerektiği anda kullanabilirsiniz. Windows işletim sisteminizde bir kez kullanabileceğiniz, belki uzun bir süre gerekli olmayan Windows Ürün Anahtarı Product Key
bilgisayar donanım ve yazılımından kaynaklanan hatalardan dolayı donmalar yaşandığında elinizin altında olması gereken harf ve rakamlardan oluşmaktadır. 


Ürün anahtarınızı öğrenerek olası durumlar için bir yere not alıp saklamalısınız. Bilgisayar arıza moduna geçtiğinde bu anahtarı bulamaz ve öğrenemezsiniz. Bilgisayarınıza Format atsanız veya attırsanız dahi lisanslı bir kullanıcı olabilmek için ürün anahtarı olmazsa olmazlar arasında yer almaktadır.

Windows ürün anahtarını nasıl bulunur?

1. Windows ürün anahtarını öğrenebilmek için aşağıda verdiğim bağlantı linkine tıklayarak tarayıcı yeni sekmede açın. Ücretsiz Türkçe dil destekli Everest Ultimate Edition hakkında bilgi edinerek İndirme linkinden bilgisayarınıza indirin.
Everest Ultimate Edition v5.50.2127 Türkçe Ücretsiz İndir

Everest Ultimate Edition programı hakkında kısa bir tanıtım :

2. Everest Ultimate Edition bilgisayar işletim sistemi, donanım, yazılım ve sisteminiz hakkında en ince ayrıntılarına kadar bilgi alıp, html formatında kaydedebileceğiniz bir yazılımdır. Everest Ultimate Edition yazılımı artık farklı bir isimle “Aida64” anılmakta ve ücretli olarak satışı yapılmaktadır. Everest Ultimate Edition yazılımı, bilgisayarınızın tüm sistemi hakkında bilgi alabilir, bu bilgileri html formatında kaydedebilir, yazıcınızdan çıktısını alabilir veya bilgi ve yardım amaçlı herhangi birine e-posta olarak gönderebilirsiniz.
Donanımsal olarak işlemci, anakart, ekran kartı, bellek, depolama birimleri, sürücüler, ses kartı, monitör, klavye, fare ve birçok aygıt hakkında oldukça ayrıntılı bilgi sağlayabilirsiniz.

Everest Ultimate Edition programı ile ürün anahtarını bulma :

3. Everest programını çalıştırın.
Everest logo
4. Sol üst Menü isimleri arasında aşağıya doğru inceleyin ve Yazılım ismine tıklayın. Karşınıza aşağıda ki gibi bir dizin çıkacak.
5. Lisanslar ismine tıklayın ve sağ pencerede kullanmış olduğunuz işletim sisteminizin Ürün anahtarını bir metin dosyasına kaydedin. Ürün anahtarınızın nasıl görüleceği ile ilgili resmi inceleyin.
Yukarıda anlatılanları beğendi iseniz, İnsanları bilgilendirmek için paylaşın.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.