Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 8 İşletim Sistem Desteği Bitiyor Dikkat

Microsoft Windows 8 işletim sistem desteği kaldırıldı. 2 Yıllık Windows 8 işletim sisteminizin 10 yıl güvenlik yamalarından faydalanması i...

...
Windows 8 İşletim Sistemi

Microsoft Windows 8 işletim sistem desteği kaldırıldı. 2 Yıllık Windows 8 işletim sisteminizin 10 yıl güvenlik yamalarından faydalanması için ne yapılması gerekiyor. Hiç zaman geçirmeden Windows 8 işletim sisteminizi ücretsiz yükseltmeden faydalanabilmeniz için Windows 8.1'e yükseltmeniz gerekiyor. 

Microsoft Windows, Windows 10 işletim sistemini 29 Temmuz 2015 tarihinde yürürlüğe almasından hemen sonra yapılan çalışma ve planlamalar birçok işletim sistemlerinin güncel Windows 10’ geçmesi olarak yürütülüyordu. Bu çalışma planlamalarının ilk adımı Windows XP ile başladı. Ardından Windows 7 ve sırada olan Windows 8 işletim sistem desteğinin kaldırılması ile devam etti.

Microsoft Windows’un bu geçiş planlarının durmayacağını düşünürseniz bugün için yapılması gereken en iyi uygulamanın Windows işletim sisteminin, terfi ettirilmesi gerçeği olduğunu artık kabul etmek gerekmektedir.

Windows işletim sistem yükseltmesi için ne yapılabilir?

1. Windows 8 işletim sisteminizi, Windows 8.1'e yükseltebilirsiniz. Windows 8.1'e yükselten kullanıcılar 2023 yılına kadar güvenlik destek yamalarından faydalanabilirler.

2. Alternatif olarak, birçok eksiklikleri düzeltilen ve daha güncel olan Windows 10'a yükselterek 2025 yılına kadar ücretsiz sistemi, lisanslı ürün anahtarını da kullanarak tüm güncellemelerden faydalanabilirsiniz.

Sonuç olarak, her işletim sisteminde birçok açık ve hatalar mevcuttur. Doğru seçenek ön yargılardan kurtulup çok sevdiğiniz ve ayrılmaya kıyamayarak kullandığınız mevcut Windows işletim sisteminizi hiç zaman kaybetmeden Windows 10 işletim sistemine sıralı adımlar ile yükseltmektir. 

Yani önce Windows 8’i, Windows 8.1’e yükseltmek, sonrada Windows 10’a yükseltmek gerekmektedir. Bu sıralamalardan biri eksik uygulanırsa işletim sisteminizi yükseltme sırasında hata alarak zaman kaybı yaşayabilirsiniz.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.