Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

CCleaner v5.20 Yeni Sürüm İndir

Bilgisayar işletim sistemin de depolanmış gereksiz çerez, uzantı, ve atık dosyaları temizleyip Windows işletim sistemini hızlandıran CClea...

...

Bilgisayar işletim sistemin de depolanmış gereksiz çerez, uzantı, ve atık dosyaları temizleyip Windows işletim sistemini hızlandıran CCleaner’ın v5.20 yeni sürümü çıktı. Microsoft Windows’un en iyi sistem bakım aracı arasında yer alan, ücretsiz olarak dağıtımı yapılan CCleaner’ı hemen indirerek kullanabilirsiniz. CCleaner sistem bakım aracı ile Kayıt defteri ve diğer atık dosyaları temizleyerek bilgisayarınızı ilk günkü kadar hızlı duruma getirin.

Milyonlarca insan tarafından kullanılan ödüllü Pc Optimizasyon bakım aracı yavaşlayan bilgisayarınızı, tek tıklama ile hızlandırıp güveli bakım taraması gerçekleştirmektedir.

Ücretsiz CCleaner v5.20 proğramını İndirmek için buradan giriş yapabilirsiniz.

USB taşınabilir Flaş sürücülere yüklemek İndir

Android cihazınız için İndir

İşletim sistemi :
Windows 10, 8.1, 8, 7, Vista ve XP, 32-bit ve 64-bit sürümleri dahil.

İlgili Makaleler :

CCleaner proğramını nasıl kullanacağız

CCleaner Gereksiz Sistem Geri Yüklemeyi Kaldırma


Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.