Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Windows 10 Masaüstü Simgelerini Bulma ve Düzenleme

Microsoft Windows 10 işletim sistemi ilk yüklendiğinde veya Windows 10 sıfırlandığında Masaüstü simgeleri varsayılan olarak görülmez. Görü...

...
Microsoft Windows 10 işletim sistemi ilk yüklendiğinde veya Windows 10 sıfırlandığında Masaüstü simgeleri varsayılan olarak görülmez. Görülmeyen Masaüstü simgeleri nasıl etkinleştirilir inceleyin. Günlük yaşantımızın büyük bir bölümü iş yerinde geçer. Bu neden ile evde geçen zamanımız kısıtlı ve çok önemlidir. Microsoft Windows 10 işletim sistemini ilk defa yüklendiğinizi veya bilgisayarı sıfırladığınızı düşünürsek ve Masaüstü simgesi lazım olduğunda bu simgeleri de göremediğinizde yorgunluk ve sinirlilik hat safhaya ulaşmış olur.

Böyle üzücü bir durum yaşamamanız için Windows 10 işletim sisteminizde Masaüstü simgesini kısa zaman içinde nasıl bulabilirsiniz aşağıda adım adım takip edebilirsiniz.

Windows 10 Masaüstü Simgelerini Düzenleme:

1. Windows 10, BaşlatAyarları açın ve Kişileştirme ismine tıklayın.
2. Açılan pencerede, Temalar sekmesini açın. Sağ tarafta "Masaüstü simge ayarları" seçeneğini göreceksiniz. Tıklayın..
3. Bilgisayarınız için, özelleştirebileceğiniz Windows 10 Masaüstü simgelerinden görülmesini istediklerinizi seçin ve Tamam ismine tıklayarak aktifleştirin. 
Bu işlemden sonra artık Windows 10 Masaüstü simgeleri sizin için sorun olmaktan çıkarak sizin emriniz altında işlem yapacaktır.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.