Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Google Sites Sayfalar İle Menü Oluşturma - Videolu Anlatım

Google Sites Ana Sayfanızın tema düzeni, Ekleme araçları, Gezinme menüsü, Menü ayarları, Sayfalama ve web site yayınlama anlatım medyasını...

...
Google Sites Ana Sayfanızın tema düzeni, Ekleme araçları, Gezinme menüsü, Menü ayarları, Sayfalama ve web site yayınlama anlatım medyasını YouTube video ile izleyebilirsiniz.

Google Sites Ana Sayfanızın tema düzeni, Ekleme araçları, Gezinme menüsü, Menü ayarları, Sayfalama ve web site yayınlama anlatım medyasını YouTube video ile izleyebilirsiniz.

Google sites ile web sitenizi oluşturmak için yapılması gereken başlangıç aşamalarını okumadı iseniz ilk olarak bu makale başlıklarını inceleyip ön fikir edinmenizi, daha sonra ilgili anlatım video’u izlemenizi öneririm. Adnan Güney Google Sites

İlgili Makaleler:

Yeni Google Sites İle Tanışın

Yenilenen Google Sites Kurulumu

Google Sites Ana Sayfa Ekle Araçlarını Kullanma

Google Sites Sayfalar ile Menü Gezinme Çubuğu Oluşturma

Google Sites Menü Gezinme Ayarları

Google Sites İle Oluşturulan Web Siteyi Yayınlama

Google Sites İle Oluşturulan Web Siteyi Yayınlama

Hiç çekinmeden sizde farklı uygulamaları seçerek deneme yapabilir, silebilirsin. Diğer konuları okumak için takipte kalın. Bir sonraki Google Sites yeni makalelerde buluşmak üzere.

Google Sites Eğitim Videosu


Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.