Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Firefox Quantumun yükselişi

Mozilla tarafından geliştirilen Firefox Quantum web tarayıcısı oldukça başarılı bir çıkış gerçekleştirmiş durumda. Öyle ki Chrome kullanı...

...

Mozilla tarafından geliştirilen Firefox Quantum web tarayıcısı oldukça başarılı bir çıkış gerçekleştirmiş durumda. Öyle ki Chrome kullanıcıları bile tercihini Quantum’dan yana kullanmaya başlamışa benziyor.

Firefox Quantum ve Google Chrome rekabeti fena kızıştı!

Mozilla, çıkışının üzerinden bir ay geçen Quantum tarayıcısının, Chrome ile geçen yılın aynı dönemine göre kıyaslandığında yüzde 44 daha fazla indirildiğini açıkladı. Bugüne kadar tarayıcının dünya çapındaki 170 milyon kişi tarafından indirildiğinin de altı çiziliyor. Ayrıca, iOS ve Android yüklemelerinin de yüzde 24 oranında arttığı da bir başka bilgi.
Şu an için merak edilen bir konu da tarayıcının pazar payının nasıl bir değişim göstereceği. Bu anlamda Statcounter ve NetMarketSharetarafından sunulacak güncel raporlar dört gözle bekleniyor. Acaba yıllardır zirvede olan Chrome ne kadar kayıp verdi?

Haliyle Firefox son sürümünün büyümesi sayesinde şirketin gelirlerinde de artış olması bekleniyor. Şirket, 2016 yılında gelirlerinin rekor bir seviyeye ulaşarak 520 milyon dolara çıktığını paylaşmıştı.

Alınan bilgiler doğrultusunda Bakalım Firefox en iyi web tarayıcı tahtını ele geçirebilecek mi?

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.